Naročanje: info@vivalavida.si
Posvetovalnica za vitalno življenje Kje smo

Statičen hrbet

· Članek · Brez komentarjev

Čar te vaje je v njeni učinkovitosti in preprostosti, saj nam k več ravnovesja v telesu pomaga sila gravitacije.

Na videz zgleda, kot da se med vajo nič ne dogaja. Vaja je res pasivna, a to ne pomeni, da se nič ne dogaja.

Ko ležimo na tleh z nogami na primer na stolu, sta obe koleni simetrično pokrčeni pod pravim kotom. Položaj gležnjev, kolen, kolkov in ramen (nosilni sklepi) skupaj z gravitacijo deluje na trup tako, da tudi medenica zavzame obojestransko ravnovesen položaj. Ko se to zgodi, tudi mišice hrbta sodelujejo enakomerno obojestransko.

Hrbtne mišice lahko delujejo enostransko ali obojestransko. Kadar nismo v ravnovesju, ne morejo delovati obojestransko ampak, je ena stran bolj obremenjena kot druga. To ni optimalno, saj mišice, ki delajo bolj kot bi bilo treba, sčasoma potegnejo določen/e sklep/e iz ravnovesne lege.

Cilj vaje statičen hrbet je, da telo pripelje do položaja, v katerem bo lahko delovalo enakomerno obojestransko oziroma, kjer bodo mišice na obeh straneh hrbta delale z enako močjo.

 

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja