Naročanje: info@vivalavida.si, telefon: 02/620 47 45
Posvetovalnica za vitalno življenje Kje smo

Zapostavljena ramena

· Članek · Brez komentarjev
primikanje komolcev

Primikanje komolcev

Človek je v času svojega razvoja, pa še danes, nenehno razmišljal in si izmišljal pripomočke, s katerimi bi lahko delo opravil hitreje in z manj napora. Stranski učinek pripomočkov, s katerimi si dandanes lajšamo svoje delo in življenje je, da uporabljajmo manj kot 50 odstotkov ramenske funkcije. To nam omogočajo daljinski upravljalniki vseh vrst, tipkovnice in miške, tablice ter podobni sodobni pripomočki. Težave (bolečine) nastopijo, ko moramo prepleskati stanovanje, pograbiti listje, dvigniti kovček v prostor za prtljago nad sedeži v letalu, udariti teniško žogico … Ne gre za opravila, ki jih naša ramena ne bi zmogla, temveč za dejstvo, da smo v letih omejene uporabe ramen izgubili njihovo popolno funkcionalnost.

Primikanje komolcev je vaja, ki z raztegom in upogibom prsnega dela hrbtenice spodbuja pravilno pozicioniranje vseh nosilnih sklepov. Hkrati ta vaja tudi spomni naša ramena, da lahko delujejo ne samo kot krogličen ampak tudi kot tečajast sklep. Postavimo se ob steno tako, da se je dotikamo s petami, kolki, zgornjim delom hrbta in glavo. Stopali sta v širini kolkov in usmerjeni naprej. Prste na rokah pokrčimo do prvega členka tako, da ostanejo dlani odprte. Pokrčene členke postavimo na senca, palca sta iztegnjena in usmerjena navzdol. Komolca primaknemo skupaj, da se dotakneta, nato pa ju odmaknemo, da se dotakneta stene. Ves čas vaje imamo komolca v višini ramen, ne spuščamo ju. Naredimo 10 ponovitev in z vsakim dnem postopno povečujemo na 25. Če komolcev ne moremo stakniti skupaj, jih primaknemo toliko kot lahko, pri čemer z lopaticami in glavo nenehno ohranjamo stik s steno.

Prispevek je bil objavljen v tedniku 7dni, 26. 3. 2014.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja