Naročanje: info@vivalavida.si, telefon: 031/867 466
Posvetovalnica za vitalno življenje Kje smo

Dražljaji za vzravnano držo

· Članek · Brez komentarjev
Poravnajmo vse glavne nosilne sklepe

Poravnajmo vse glavne nosilne sklepe

Prejšnjič smo govorili o tem, da je gibanje gibalo življenja. Zakon gibanja in zakon dražljajev sta dva od osmih zakonov fizičnega zdravja, ki sta medsebojno zelo povezana. Zakon dražljajev govori o tem, da se naše telo neprestano odziva na vse dražljaje iz okolice, torej 24 ur dnevno. Zato gibanje neprestano spodbuja ta zakon. A kadar nam primanjkuje gibanja, postane zakon dražljajev za telo stresen. V vsakdanjem življenju to pomeni, na primer, če veliko sedimo in se premalo gibamo, postane že hoja po stopnicah za naše telo stresna. Če telo ni dobilo dražljajev, ki bi mišicam naložili opravljanje njihovih nalog sčasoma postane že vzravnana stoja ali hoja naporna.

Kdor veliko sedi ali pa delo od njega zahteva naprej upognjen hrbet, mu bo spodaj opisana vaja dobro dela. Ne bodite skopi do svojega telesa, naredite jo večkrat na dan.

Razteg telesa z rokami nad glavo je vaja, ki odpre zgornji del hrbta in trebušno votlino, poveča pretok kisika in okrepi mišice iztegovalke hrbta. Hkrati spodbuja tudi pravilno pozicioniranje ramen nad kolke. Stojimo vzravnano, s stopali v širini kolkov in usmerjenimi naravnost naprej. Prepletemo prste na rokah in jih dvignemo nad glavo tako, da so dlani obrnjene k stropu. Dlani potiskamo k stropu in gledamo v njihove hrbte. Roke so ves čas iztegnjene – ne upogibajmo jih v komolcih. Trudimo se jih držati naravnost nad glavo, ne pred glavo, v hrbtu se ne upogibamo nazaj, trebušne mišice so sproščene. Dihamo s prepono in v položaju vztrajamo eno minuto.

Prispevek je bil objavljen v tedniku 7dni, 12. 2. 2014.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja