Naročanje: info@vivalavida.si, telefon: 031/867 466
Posvetovalnica za vitalno življenje Kje smo

Gibanje je gibalo življenja

· Članek · Brez komentarjev
Stena daje telesu informacijo o ravnini

Mlin na veter: stena daje telesu informacijo o ravnini

Vsi sistemi v telesu – prebavni, imunski, srčno-žilni, dihalni, živčni, mišično-skeletni … so medsebojno povezani. Nit, ki jih povezuje je gibanje. Človek je oblikovan za tekanje, skakanje, plazenje, kotaljenje in preskakovanje – ne samo v otroštvu, temveč za ohranjanje zdravja v življenju nasploh. Če nas te aktivnosti poškodujejo ali nam povzročajo bolečino je to zato, ker kršimo katerega ali kar vse zakone fizičnega zdravja. Gibanje je eden izmed njih.

Način dela in življenja nas pogosto spodbuja, da večino časa presedimo. Zato izkoristimo vsako priložnost za gibanje. Izberimo stopnice namesto dvigala ali tekočih stopnic. Če delamo v pisarni, ne imejmo vsega na dosegu rok. Dobro se je tu in tam malo stegniti, pa tudi  vstati iz svoje kletke nepremikanja za pisalno mizo. Na stranišče pojdimo po daljši poti ali v drugo nadstropje.

Mlin na veter je vaja, s katero nosilne sklepe postavljamo v isto ravnino, okrepimo pa tudi mišice medeničnega obroča. Postavimo se ob steno tako da so stopala v širini kolkov in usmerjena naravnost naprej. Stene se dotikamo s petami, kolki, zgornjim delom hrbta in glavo (če nam dotikanje stene z glavo povzroča preveliko naprezanje, se ne silimo in pustimo glavo v sproščenem položaju). Odročimo roke, da so pod pravim kotom na telo in iztegnemo komolce. S hrbti dlani se dotikamo stene. Telo upognemo na eno stran in nato na drugo. Ponovimo petkrat v vsako stran. Kolki in ramena se morajo ves čas dotikati stene, stopala pa morajo biti ves čas vaje plosko na tleh. Nato razširimo korak na približno 90 cm in ponovimo upogibanje v obe strani, razširimo korak kolikor največ lahko in še enkrat ponovimo upogibanje. Zadnji položaj nog je enak prvemu. Ponovimo upogibanje. Skupaj naredimo dvajset upogibov v vsako smer.

Prispevek je bil objavljen v tedniku 7dni, 5. 2. 2014

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja