Naročanje: info@vivalavida.si
Posvetovalnica za vitalno življenje Kje smo

Ena noga krajša od druge

· Članek · Brez komentarjev

Štorklja ob steni

V resnici se to zgodi zelo redko. Če bi bilo temu tako, bi morala obstajati očitna razlika v dolžini med kostmi ene in druge noge. Kaj se pravzaprav dogaja? Mišice, ki bi morale držati kolk na svojem mestu tega ne počnejo več. In kolk se povesi. Če v čevelj vstavimo petni vložek s katerim nadomestimo na videz izgubljeno dolžino noge, smo naredili nekaj podobnega, kot če bi na cev iz katere teče voda namestili zamašek. Težavo smo na videz rešili, a dokler ne zapremo vode, bo ta našla način, da bo pritekla ven.

Zelo pogosto povešenemu kolku sledi tudi rama. Že samo povešen kolk je zadosten vzrok za bolečine v kolenu  in/ali gležnju (na isti ali drugi nogi), v križu, v ramenih. Gre za kršitev zakona o ravnovesju telesa. Da bi bilo ravnovesje prisotno, morajo delati mišice v parih in enakomerno na levi in desni strani telesa.

Štorklja ob steni je vaja, ki pomaga uravnati kolka, da sta zopet v isti horizontalni ravnini. Postavimo se ob steno tako, da se je dotikamo s petami, kolki, zgornjim delom hrbta in glavo. (Če se stene ne moremo dotikati z glavo brez naprezanja, se ne silimo – naj ostane v sproščenem položaju.) Stopala so usmerjena naravnost naprej in v širini kolkov. Sprostimo trebuh in roke in dovolimo, da se telo navadi na nov položaj. Dihamo s prepono. Sedaj dvignemo eno nogo in jo postavimo na stol pred sabo. V kolenu mora biti pravi kot, stegno vzporedno s tlemi, stopalo dvignjene noge pa usmerjeno naravnost naprej. Ne smemo dovoliti, da bi se noga, na kateri stojimo v kolenu upognila, niti da bi kolk ali noga zdrsnila vstran. V položaju vztrajamo tri minute. Nato zamenjamo nogi in ponovimo.

Prispevek je bil objavljen v tedniku 7dni, 29. 1. 2014.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja