Naročanje: info@vivalavida.si, telefon: 031/867 466
Posvetovalnica za vitalno življenje Kje smo

Kako prepoznamo slabo držo

· Članek · Brez komentarjev

različne držeVzravnana drža ni samo privlačna na pogled. Drža ima vpliv tudi na delovanje drugih sistemov v telesu. Zaradi slabe telesne drže so nosilni sklepi – gležnji, kolena, kolki, ramena – različno obremenjeni, kar lahko pripelje do prezgodnje obrabe in mišično-skeletnih bolečin. Protibolečinske tablete, mazila za sklepe in razne opornice so kratkoročna rešitev. Brez poravnave telesne drže se bo bolečina slej ko prej zopet pojavila – na istem ali drugem mestu.

Že veliko prej, preden se bolečine pojavijo nam telo sporoča, da ni vse tako kot mora biti. Tudi če nimate nobenih težav z mišično-skeletnimi bolečinami lahko hitro in enostavno ugotovite, ali je vaša drža vzravnana.

Sproščeno stojte pred ogledalom in se vanj pozorno poglejte. Sta vaši rameni v isti višini? Sta vaši stopali usmerjeni naravnost naprej? Zaprite oči in usmerite pozornost v občutenju svoje teže v podplatih. Čutite enako težo na levem in desnem stopalu? Čutite enakomerno obremenitev na petah in prstih? Postavite se ob steno tako, da se je boste dotikali s petami. Lahko k steni prislonite brez napora tudi glavo? Čutite steno enakomerno na levi in desni strani telesa? Če je odgovor na katero koli od vprašanj negativen, potem vaša drža ni vzravnana.

Prepoznavanje težave je prvi korak k njenemu odpravljanju. Pot do vzravnane drže zahteva nekaj truda in vztrajnosti. Vsakodnevno izvajanje vaj za odpravljanje odklonov od vzravnane drže je eden od korakov na njej. Gibanje je gibalo zdravja in je za ohranjanje dobre drže in funkcionalnosti nujno potrebno. Naj ga bo čim več.

Prispevek je bil objavljen v brezplačniku Zdrave novice, november 2013.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja