Naročanje: info@vivalavida.si, telefon: 031/867 466
Posvetovalnica za vitalno življenje Kje smo

Kako vnesemo več gibanja v sedeče delo

· Članek · Brez komentarjev

People on LaptopBritanski revmatologi v eni od raziskav ugotavljajo, da je bilo pred nekaj desetletji veliko manj kroničnih mišično-skeletnih bolečin. Na drugi strani pa Pete Egoscue, ameriški anatomski fiziolog in oče revolucionarne metode za odpravljanje kroničnih mišično-skeletnih bolečin ugotavlja, da je vzrok za porast mišično-skeletnih bolečin dejstvo, da dandanes preveč sedimo. Postali smo sedeča družba.

Telo je ustvarjeno za gibanje, zato preveč sedenja ohromi določene mišice do te mere, da ne opravljajo več svoje funkcije. Njihovo funkcijo prevzamejo druge mišice, kar pa posledično slabo vpliva na položaje sklepov. Kadar en ali več sklepov medsebojno niso poravnani po vertikalnih in horizontalnih linijah ustvarjajo nefunkcionalno telo, ki je vzrok za mišično-skeletne bolečine.

Delo v pisarni poleg sedenja od nas zahteva tudi zelo malo gibanja. Z majhnimi spremembami se temu lahko zoperstavimo. Nekaj namigov:

  1. Aktualne dokumente odložite na tako mesto, da ne bodo pri roki, ampak boste morali vstati ali se prikloniti, da jih dosežete.
  2. Vsak dan nekoliko spremenite višino stola, naklon ekrana, položaj tipkovnice.
  3. Če imate možnost, pojdite na stranišče po daljši poti ali v drugo nadstropje.
  4. Če ste desničar imejte telefon na levi strani in dlje od dosega roke.
  5. Če imate možnost med telefoniranjem vstanite.
  6. Kadar vas med telefoniranjem vežejo in čakate, čas izkoristite za globoko dihanje s prepono.

Na koncu vsake opravljene naloge vstanite in se pretegnite.

Prispevek je bil objavljen v brezplačniku Zdrave novice, junij 2013.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja